Saturday, January 9, 2010

Beware of the Perpetrator!


There's high possibility that the bombing of church was done by perpetrator who wants to create ethnical and religion tension in Malaysia just like what happen in Southern Thailand, Pakistan, Iraq and Afghanistan


Take a look at southern Thai. It never resolves. The first bombing was done neither by Muslim nor Buddhist but it was done by the CIA agent... too bad that their people didn’t realize it


Therefore, I urge Malaysian to stay awake and take responsibilities to ensure that our nation did not fall into the trap.


*****


Berkemungkinan besar kejadian pengeboman gereja kelmarin dilakukan oleh mereka yang berniat jahat untuk menghasilkan ketegangan ethnic dan agama di Malaysia seperti mana yang berlaku di Selatan Thai, Pakistan, Iraq dan Afghanistan.


Perhatikan apa yang berlaku di Selatan Thai. Isu ini tidak pernah selesai. Pengeboman pertama tidak dilakukan oleh Muslim mahupun Buddha tetapi ia sebaliknya dilakukan oleh ejen CIA. Saying sekali rakyat mereka tidak menyedarinya.

Oleh yang demikian, saya merayu supaya rakyat Malaysia sentiasa berjaga-jaga dan mengambil tanggungjawab untuk memastikan bahawa Negara kita tidak jatuh dalam perangkap mereka.


By;

Bro Muhamad Na'im B. Ab Razak

Kelas Peradaban Nabawi

No comments:

ISLAM UNTUK SEMUA DAN INDAHNYA ISLAM DENGAN DAKWAH

Erti Hidup Dengan Memberi, Erti Bijaksana Dengan Hikmah